Wednesday, November 21, 2007

Kpd yang terambil kereta KANCIL 660 silver JJF194 kat HOSPITAL BATU PAHAT.!

tlg FORWARDKAN....kesian kat mamat nih....


asalamualaikum....pagi isnin lalu isteri aku selamat bersalin kul
2.30pagi....alhamdulillah dapat anak lelaki.pukul 3.30pg aku nak balik
rumah...pergi kat tempat parking,kereta aku dah tak ada,puas aku cari
sana-sini tapi tak jumpa jugak...sah kena rembat...aku terus buat repot
kat
polis batu pahat kul 5.00pagi.malang sungguh nasibku...apa nak buat.tapi
x
pe...tu semua ujian bagi aku agaknya.
aku harap member semua dapat doakan aku supaya polis dapatkan balik
kete
aku yang hilang tu,pasal aku sangat memerlukan,tanpanya aku ibarat
pincang
takde kaki sebelah....aku harap2 korang doakan dapatkan balik kete aku
tu
secepat yang mungkin...insyallah

no kereta : JJF194
model : Kancil 660
warna : Silver


kepadapencuri kete aku....jika ada terbaca email aku ini,aku merayu pada

ko...tolong la pulang balikkete aku tu.... kan cuma kete kancil je,660
pulak
tu....tu la satu2nya kenderaan yang aku ada....insurance cover cuma
rm16k
je...hutang ada rm24k...berapa la sangat aku dapat kalau aku buat
tuntutan...ko tak kesian kat aku....macamana aku nak ambik anak bini aku

keluar hospital nanti...takkan nak naik motor yang aku pinjam kat jiran
aku
tu...lagi
2) macamana aku nak bergerak sana sini kalau satu2nya kenderaan yang aku
ada
dah ko ambik.
3) nanti kalau baby aku nak pergi check up nak antar pakai apa?
4) lepas ni kalu aku start kerja nak naik apa pulak...rumah aku kat
pt.yusof...kerja kat sri gading...jauh tu...!
5)tolong la pulang 2 bantal baby yang aku baru beli tu...baby aku nak
guna...ko tak kesian ke?
6) pulangkan buku2 bank aku tu...ko pon bukan boleh buat apa buku2 bank
tu....aku nak guna tu....!
7)pulang sekali buku hutang kedai runcit aku....tu sekali....!
8)demi baby aku yg baru lahir tu....aku merayu pada ko tolong la pulang
balik...aku nak guna sangat ni....aku betol2 merayu pada ko ni...!
9)selain buat hantar baby..aku nak antar mak dan bapak aku check setiap
bulan kat hospital batu pahat...ni ko dah ambik kete aku...macam mana
aku
nak antar mereka lepas ni...ko tak kesian aku...tu
10)ko ingat aku ni banyak sangat duit ke.......aku gaji kecik la....duit

susu,pampers dan keperluan baby lepas ni nak kena beli...banyak nak
pakai
duit.....ko pulak senang2 kebas kete aku....kesian sikit la kat
aku.....!
11) demi baby aku yang baru lahir tu...aku merayu sekali kat ko...pulang
la
balik kete aku......!
12) ni no telepon aku 0197457101.....kalau ko segan nak jumpa aku...ko
letak
la kat mana2 kete aku tu...nanti aku ambik sendiri....boleh tak?aku
perlu
sangat kete aku....!